Dataindsamling og effektmåling ifm. markedsføring

Kursuspris

AMU: DKK 354,00
Fuld pris: DKK 1.693,85

Hold

Fagnummer: 47561 Dataindsamling og effektmåling ifm. markedsføring Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 354,00 Uden for målgruppe: DKK 1.693,85

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til administrative medarbejdere, der arbejder med markedsføring i virksomheder inden for viden- og forretningsservice samt handelserhvervene.

Beskrivelse: Deltageren kan via viden om primære og sekundære informationskilder indsamle og bearbejde data med henblik på at udarbejde en markedsføringsaktivitet.

Deltageren kan via viden om kvantitative og kvalitative analyser, som bl.a. webtrafikanalyseværktøjer, spørgeskemaundersøgelser mv., undersøge effekten af både online og offline markedsføringskampagner og på basis heraf justere den pågældende markedsføringsaktivitet, fx ved at komme med input til ny tekst.

Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!