Grundlæggende salg, markedsføring og øk.styring

Kursuspris
AMU: DKK 992,00
Fuld pris: DKK 4.470,80
Info om fag
Fagnummer: 47629 Markedsføring i praksis Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 372,00 Uden for målgruppe: DKK 1.649,05

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til administrative medarbejdere, der arbejder med eller ønsker at arbejde med markedsføring i virksomheder inden for viden- og forretningsservice samt handelserhvervene.

Beskrivelse: Deltageren kan, via forståelse for markedsføringens strategiske og taktiske placering i organisationen, deltage i arbejdet med markedsføring i praksis.
Deltageren kan på et grundlæggende niveau, via viden om de væsentligste markedsføringsværktøjer og -metoder, udarbejde en konkret markedsføringsplan for virksomheden.
Deltageren forstår og kan formidle vigtigheden af markedsføringens opgaver og aktiviteter til andre medarbejdere i virksomheden, så alle kender formålet med en given markedsføringsindsats.
Endelig kan deltageren håndtere kontakt vedrørende markedsføring til eksterne samarbejdspartnere, interessenter, medier, mv.

Fagnummer: 40003 Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 248,00 Uden for målgruppe: DKK 1.172,70

Målgruppe: Uddannelsen retter sig mod den del af AMU-målgruppen, der har lidt eller ingen erfaring inden for salg, og som skal varetage salgsopgaver og grundlæggende kundekontakt inden for salg- og serviceerhvervet.

Beskrivelse: Deltageren kan varetage kundekontakten i forbindelse med salg af virksomhedens produkter og services. Deltageren kan varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, lytte til kundens behov og forventninger, og gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg. Deltageren kan desuden afslutte kontakten på en positiv måde.

Fagnummer: 46476 Økonomistyring i butikken Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 372,00 Uden for målgruppe: DKK 1.649,05

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detailvirksomheder. Målgruppen er primært medarbejdere, der har erfaring med regnskab og økonomiarbejdet i butikken.

Beskrivelse: Deltageren kan udarbejde interne butiksregnskaber og analyser i forbindelse med driftsoptimering i butikken, eksempelvis indenfor salgsmix, basket size, løn- og lagerstyring.
Deltageren kan udarbejde forskellige analyser og rapporter, der viser butikkens driftsudvikling, og i den forbindelse kan deltageren vurdere og fortolke de enkelte analyser.
Deltageren kan udarbejde økonomiske handlingsplaner, der sikrer butikken øget effektivitet, og i dette arbejde sikre relevant kommunikation med kolleger.

Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!