Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1

Kursuspris

AMU: DKK 124,00
Fuld pris: DKK 800,00

Hold

Fagnummer: 48867 Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1 Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 124,00 Uden for målgruppe: DKK 790,00

Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Beskrivelse: Du kan:
- Fremme anerkendende kommunikation i mødet med gæsten og udvise serviceminded adfærd ved uoverensstemmelser skriftligt og mundtligt.
- Udvise forståelse for gæstens behov og krav i tilspidsede situationer og vende disse til en positiv oplevelse.
- Forebygge konflikter og skabe gode gæsterelationer ud fra grundlægende viden om konfliktens faser og årsager.
- Fremtræde konfliktdæmpende i forbindelse med beruselse eller negativ adfærd hos gæsten.

Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!