Kundeloyalitet med sociale medier i detailhandlen

Kursuspris
AMU: DKK 248,00
Fuld pris: DKK 1.172,70
Info om fag
Fagnummer: 47343 Kundeloyalitet med sociale medier i detailhandlen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 248,00 Uden for målgruppe: DKK 1.172,70

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med eller ønsker at øge butikkens kundeloyalitet.

Beskrivelse: Deltageren opnår kendskab til og kan anvende sociale medieplatforme med afsæt i detailhandelsvirksomhedens målsætning til at fastholde og udbygge kundeloyalitet.
Deltageren er bevidst om brugeradfærd på de sociale medier.
Deltageren kan anvende konkrete teknikker til dialog med butikkens kunder via forskellige sociale medier, fx teknikker der støtter op om kundernes kommunikation om produkterne, eller som involverer kunderne i udvikling af nye produkter.
Deltageren har forståelse for detailhandelsvirksomhedens koncept med henblik på vedligeholdelse af kundeloyalitet.

Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!