Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Kursuspris
AMU: DKK 248,00
Fuld pris: DKK 1.173,00
Info om fag

Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere i detail- og handelsvirksomheder, som dagligt arbejder og understøtter den fastlagte eksterne markedsføringsstrategi.

Beskrivelse: Deltageren kan medvirke i udarbejdelse af en markedsføringsplan, og efterfølgende analysere og vurdere omkostningseffektiviteten på baggrund af de almindelige værktøjer der benyttes til optimering af kampagner.

Deltageren har viden om målgrupper, relevante medier, budskaber og kommunikationsformer til markedsføring, og kan anvende denne viden til at assistere ved gennemførelse og opfølgning af virksomhedens markedsføringsindsats.

Fagnummer: 40002 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 248,00 Uden for målgruppe: DKK 1.172,70
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!