Sociale medier

Kursuspris
AMU: DKK 620,00
Fuld pris: DKK 3.041,75
Info om fag
Fagnummer: 47343 Kundeloyalitet med sociale medier i detailhandlen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 248,00 Uden for målgruppe: DKK 1.172,70

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med eller ønsker at øge butikkens kundeloyalitet.

Beskrivelse: Deltageren opnår kendskab til og kan anvende sociale medieplatforme med afsæt i detailhandelsvirksomhedens målsætning til at fastholde og udbygge kundeloyalitet.
Deltageren er bevidst om brugeradfærd på de sociale medier.
Deltageren kan anvende konkrete teknikker til dialog med butikkens kunder via forskellige sociale medier, fx teknikker der støtter op om kundernes kommunikation om produkterne, eller som involverer kunderne i udvikling af nye produkter.
Deltageren har forståelse for detailhandelsvirksomhedens koncept med henblik på vedligeholdelse af kundeloyalitet.

Fagnummer: 47342 Markedsføring med sociale medier i detailhandlen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 248,00 Uden for målgruppe: DKK 1.172,70

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med kampagner i forhold til markedsføring og profilering af butikken.

Beskrivelse: Deltageren kan vedligeholde butikkens profil på sociale medier.
Deltageren kan kommunikere forskelligartede kampagner via sociale medier med det formål at brande butikken. De typiske kampagner er højtider, sæson og temaer.
Deltageren kan anvende sociale medier til at markedsføre detailhandlens skiftende tilbud og nyheder samt aktiviteter og oplevelser rettet mod kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan man målrettet kan anvende sociale medier til at tiltrække kunder til butikken.

Fagnummer: 47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 124,00 Uden for målgruppe: DKK 696,35

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

Beskrivelse: Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.

Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!